Praktyczna wiedza, która pomoże zaplanować i wykreować wyjątkowe gadżety biznesowe.
Zawsze na bieżąco! Przegląd nowości i trendów ze świata projektowania i poligrafii
Znajdziesz tu trendy w planowaniu i zarządzaniu czasem.
Fiolet w projekcie czyli komplikujemy… ale w prosty sposób.
Fiolet to kolor wyjątkowy, w którym możemy dostrzec konkrety, ale i sprzeczności oraz poczucie głębi. Z jednej strony kojarzy się z prestiżem i luksusem, z drugiej – z kreatywnością i mistycyzmem. Jest rzadkością w naturze, dlatego od wieków otaczała go aura ekskluzywności i tajemnicy. Troszkę historii W starożytnym Rzymie i Bizancjum tylko cesarze mieli prawo […]
Inteligentny papier
Nad tym, że nasze telefony są „smart”, przestaliśmy się dawno zastanawiać. Inteligentne są już nasze domy wyposażone w oświetlenie, czujniki temperatury, dymu, zalania, ruchu sterowane ze smartfona. A nawet smart gniazdka tzw. Smart Plug, które pozwalają włączać i wyłączać urządzenia elektryczne, planować i monitorować zużycie energii. Ale czy kawałek papieru, który bierzesz do ręki każdego […]
Notes w pracy, praca z notesem…
…a najlepiej praca w notesie! Choć dzisiaj większość pracowników jest wręcz skazana na pracę z komputerem, na ciągłe „stukanie w klawiaturę” i przyjmowanie treści w ujednoliconej formie, czcionce, a nawet kolorystyce, wydawać by się mogło, że ręczne pisanie, odchodzi do lamusa. A okazuje się, że nic tak dobrze nie wpływa na organizację pracy i zapamiętywanie […]
Ekologia? Dla nas to naturalne!
Nowa linia naszych kalendarzy i terminarzy to nie tylko ukłon w stronę wygody pracy, ale też troska o naturę i tych, dla których liczy się bycie eko!
Brief – po co komu i dlaczego warto go mieć (jak najlepszy!)
Klienci często lekceważą (po)wagę briefu lub wypełniają go tak, że agencja nadal nie wie, co ma robić. Przecież nie ma jednego jedynego skutecznego przepisu na jakże pożądany przez wszystkich „Efekt wow”. Brief, ale jaki? Nim przejdziemy to tłumaczenia czym jest brief i dlaczego warto się przyłożyć do napisania go, wyobraźmy sobie taką sytuację. Jesteś sprzedawcą butów […]
Kalendarz firmowy jako skuteczny element brandingu
Budowanie świadomości marki jest jednym z najtrudniejszych wyzwań stojącymi przed właścicielami firm. Bez dobrego brandingu sprzedaż produktów jest utrudniona, a dotarcie do grupy docelowej znacząco ograniczone. Jednym z elementów brandingu są gadżety firmowe. Kiedy i jakie gadżety warto wybrać, aby przykuć uwagę otoczenia? Kalendarz Firmowy – wizytówka firmy Kalendarz firmowy to wciąż jeden z najczęściej […]