Autorski kalendarz trójdzielny
Klient: KULZER
Branża: stomatologia
Zwykły kalendarz trójdzielny to za mało!
Kalendarz trójdzielny charakteryzuje się tym, że ma kilka miejsc reklamowych. Do tych miejsc zaliczka się główkę (ta część na górze kalendarza), miejsce na reklamę pomiędzy kalendariami oraz stopkę, czyli ta część na dole kalendarza. To aż 4 miejsca na reklamę. Dlatego właśnie klienci wybierają go na swój kalendarz ścienny.
Co więcej, wisi w widocznym miejscu i mogą korzystać z niego kilka osób w jednym pomieszczeniu.
Jednak jak się okazało na spotkaniu z klientem, tradycyjny kalendarz trójdzielny to nadal za mało. Do zareklamowania mieli znacznie więcej i potrzebowali na to odpowiedniej ilości miejsca. Więcej niż wymienione standardowe cztery. I co teraz?
Naszą propozycją było wykonanie kalendarza trójdzielnego autorskiego, łącznie z kalendariami! Dzięki temu zyskaliśmy 14 dodatkowych miejsc na reklamę produktów.
Zwróć uwagę na główkę kalendarza trójdzielnego!
Na pewno to co pierwsze rzuca się w oczy to główka tego kalendarza. W 75% zadrukowana w kolorze ciemnej czerwieni, na której widnieje biały ząbek z wypełnieniem. Tuż obok hasło reklamowe jednego z produktu odpowiedzialnego właśnie za to wypełnienie. Reklama tego produktu to hasło reklamowe przewodnie na rok 2023. Od razu wiadome jest jaki produkt będzie top od 2023.
W kalendarzu trójdzielnym Kulzer wykonaliśmy główkę wypukłą, aby wystawała poza plecy i odcinała się od płaskich pleców. Aby zabezpieczyć druk użyliśmy folii błysk, która nie tylko osłoniła druk, ale również wprowadziła nieco błysku w całym kalendarzu.
Indywidualne kalendaria firmowe – jak zostały wykorzystane?
Autorskie kalendaria miały na celu wprowadzić dodatkową przestrzeń do reklamy produktów, których jak się domyślacie było sporo. Każdy miesiąc był powiązany z innym produktem, przypominając tym samym w danym miesiącu za każdym razem o innym produkcie. Doskonały chwyt marketingowy, prawda? Nie sposób zawsze dotrzeć do wszystkich klientów z informacją o całej gamie produktów. Tymczasem taki wiszący przez cały rok w gabinecie kalendarz trójdzielny jest doskonałą formą reklamy tych produktów.
Przy okazji projektowania indywidualny kalendariów, klientowi zaproponowaliśmy autorski layout kalendariów. Minimalistyczny i w kolorach firmowych, tak aby wszystko było ze sobą spójne i dograne.
Stopka kalendarza trójdzielnego – przedstaw dane teleadresowe firmy
Stopka kalendarza to ostatni jego element. W zależności na jaki wariant kalendarza się zdecydujesz możesz wybrać szerszą lub węższą jej wersję. Wszystko zależy od tego jakie informacje chcesz na niej umieścić. Firmy często wybierają ją do wpisania swoich danych firmowych z adresem siedziby bądź jej oddziałami.
Właśnie takie rozwiązanie zostało zastosowane w tym przypadku. Stopka kalendarza trójdzielnego prezentuje adres siedziby polskiego oddziału Kulzera oraz dane kontaktowe do poszczególnych konsultantów medycznych.
Autorski kalendarz trójdzielny to ciekawe rozwiązanie dla firm, które chcą wyjść poza standardy. Indywidualizacja główki lub pleców czasem okazuje się niewystarczająca. Wtedy na przeciw wychodzi właśnie indywidualny kalendarz trójdzielny, w którym również kalendaria są projektowane na życzenie klienta. To co na nich umieścisz i w jaki sposób zostaną zaprojektowane zależy tylko od Ciebie.