SZUKAJ

Kalendarz dzielny indywidualizowany z autorskim kalendarium

Kalendarz dzielny indywidualizowany z autorskim kalendarium

Kalendarze dzielne są jednym z flagowych materiałów reklamowych firm. To drugie, zaraz po kalendarzach książkowych, najpopularniejsze kalendarze firmowe. Decydując się na kalendarz dzielny, można wybierać z gotowych wzorów lub zdecydować się na jego zindywidualizowanie. Druga opcja pozwala na ingerowanie we wszystkie elementy kalendarza (główka, plecki, kalendarium, śliniak), a więc otrzymujemy coś więcej niż kalendarz firmowy z logo.

Kalendarz dzielny z autorskim kalendarium

Zlecając projekt kalendarza firmowego, należy mieć z tyłu głowy cel, który ma mu przyświecać. Być może za jego pośrednictwem chcesz przekazać coś ważnego na temat firmy lub poinformować o nowościach produktowych na kolejny rok. Jeśli masz dużo do przekazania – zdecydowanie potrzebujesz więcej miejsca. W takim przypadku doskonale sprawdzi się wieloplanszowa główka spiralowana oraz dobrze zagospodarowany śliniak. Przy autorskich kalendarzach firmowych bardzo ważne jest nawiązanie kolorystyczne, zgodne z logo czy key visualem firmy. Dedykowana kolorystyka może pojawiać się na główce, na zawartych grafikach, na sloganach, hasłach, okienkach kalendarza, a nawet na kalendarium. Zamiast zwyczajnego, czerwonego zaznaczenia ważnych świąt czy dni wolnych, możemy użyć takiego, który jest spójny z identyfikacją firmy. Możemy też wypisać w nim takie święta czy wydarzenia, które są istotne z punktu widzenia firmy.

Indywidualizowany kalendarz firmowy

Poza autorskim kalendarium kalendarz dzielny możemy wzbogacić o konkretne dodatki, które jeszcze bardziej nadadzą mu niepowtarzalnego charakteru. Prześledźmy pokrótce wszystkie możliwości, zaczynając od najbardziej reprezentatywnej części kalendarza dzielnego – główki. Główka – znajduje się na samej górze firmowego kalendarza dzielnego. Jeśli odpowiednio wykorzystasz i rozplanujesz tę przestrzeń z pewnością osiągniesz swój cel – poinformujesz o produkcie, zdradzisz kulisy życia firmy lub pokażesz flagowych pracowników. Główka może być zupełnie prosta (płaska) lub nieco bardziej urozmaicona. Możesz bowiem umieścić na niej element 3d, stworzyć ją całą wypukłą lub zapewnić jej kilka plansz, które dopasują się do kwartału lub poszczególnego miesiąca w roku! Plecki – to trochę taki fundament, inaczej kartonowy podkład. Gdyby nie one nic nie byłoby „przyparte do ściany”. Zazwyczaj pełnią tylko rolę mocującą, jednak można wykorzystać ich przestrzeń – szczególnie tę znajdującą się pomiędzy kalendariami. Kartonowe plecki mogą być w dowolnym kolorze lub zadrukowane odpowiednią grafiką. Możemy nadać im też inny niż prostokątny kształt. Co powiesz na kalendarz w formie Twojego flagowego produktu? Śliniak – to dolna część kalendarza. Firmy najczęściej wykorzystują tę przestrzeń na dane teleadresowe lub firmowe hasło reklamowe. Jednak możesz też zawrzeć tutaj opisy produktów, które pojawiają się na główce lub w skrócie opisać charakterystykę Twojej firmy. Każdy z tych elementów możesz odpowiednio „podkoloryzować” decydując się na uszlachetnienia w formie liquid metal lub lakier wypukły. Do samego kalendarium możesz dorzucić okienka antystatyczne lub w określonym kształcie, a do główki dorzucić wycinane elementy. Ponadto, na życzenie klienta montujemy na główkach zawieszki PCV, a także istnieje możliwość zamontowania mechanizmu zegarowego, przez co kalendarz staje się o wiele bardziej praktyczną dekoracją biurową.

dobrekalendarze.pl – producent kalendarzy firmowych

Jesteśmy wiodącym producentem kalendarzy firmowych z 30-letnim doświadczeniem. Dzięki własnemu parkowi maszynowemu jesteśmy w stanie zrealizować praktycznie każdy pomysł i projekt. Z wielkim zaangażowaniem podchodzimy do każdego zlecenia, angażując w nie grafików, drukarnię i introligatornię.