Indywidualny kalendarz trójdzielny dla RTV Euro AGD
Klient: RTV euro AGD
Branża: sprzedaż elektroniki użytkowej i AGD
RTV Euro AGD to wiodąca sieć detaliczna, specjalizująca się w sprzedaży elektroniki i sprzętu AGD. Firma zgłosiła się do nas z chęcią opracowania kalendarzy trójdzielnych. Choć w trakcie trwania współpracy koncept zdążył się zmienić, to udało nam się wypracować finalny projekt i sprostać terminowi.
Przeczytajcie o szczegółach tej współpracy.
Problem – czyli z czym zgłosił się klient? [kalendarz trójdzielny]
Tak jak wspomnieliśmy wcześniej – nasz Klient zgłosił się z potrzebą opracowania kalendarza trójdzielnego, w którym mogłyby występować indywidualne kalendaria. Była to wersja, której trzymaliśmy się długo, aż do momentu, w którym Klient chciał jednocześnie zrealizować kalendarze książkowe z wklejkami, prezentujące produkty.
Niestety było już za późno, aby móc zrealizować w czasie terminarze z tyloma wklejkami produktowymi. Oznaczało to, że zaplanowany materiał zdjęciowy nie zostałby wykorzystany. Wielka szkoda, biorąc pod uwagę zaangażowanie i zaplanowane działania. Trzeba było ułożyć nowy plan!
Wywanie – a więc jak zaprojektować kalendarz trójdzielny w wyznaczonym czasie?
Zmiana koncepcji w trakcie realizacji projektu stanowiła wyzwanie, zwłaszcza biorąc pod uwagę ostateczny termin. Klient, chociaż zdecydowany na wybraną opcję kalendarza, nie mógł pozwolić sobie na przekroczenie ustalonej daty dostarczenia gotowego produktu.
Dodatkowo, pojawiła się konieczność zapewnienia estetycznego wykończenia kalendarza ściennego, co utrudniło dostosowanie projektu do nowych wytycznych w krótkim czasie. Sprawy nie ułatwiała też sesja zdjęciowa, która była konieczna na poczet prezentowanych w kalendarzu produktów, gdyż znacznie przeciągała się w czasie.
Rozwiązanie – kalendarz trójdzielny wieloplanszowy
Jedynym rozwiązaniem, umożliwiającym sprostanie terminowi, jak i oczekiwaniom klienta, było opracowanie kalendarza trójdzielnego w postaci wieloplanszowej. I tak też finalnie w projekcie znalazły się 4 plansze – po 3 miesiące na każdym.
Dzięki takiemu rozwiązaniu udało nam się przemycić 4 zdjęcia produktowe, a także wprowadzić klimat eko. Jak? Dzięki papierowi z certyfikacją FSC, pochodzącemu z recyklingu.
Kolejnym naszym rozwiązaniem było zastosowanie eleganckiej koperty z autorskim nadrukiem, wykonanej również z ekologicznego papieru z certyfikacją. Owa koperta nie tylko chroniła kalendarz, ale również była elementem wizualnym, który podnosił estetykę produktu.
Mimo że projekty graficzne były dostarczone przez Klienta, nasz zespół udzielił niezbędnego wsparcia i konsultacji. Wszystko po to, by dopasować je do nowych wymagań i zapewnić spójność z ekologicznym charakterem kalendarza.
Korzyść – czyli pełne wsparcie i niepowtarzalny, własny projekt
Dzięki zastosowanym zmianom Klient otrzymał elegancki kalendarz, który nie tylko spełnił jego oczekiwania, ale również został zrealizowany przed ważnym terminem – przed Mikołajkami. Natomiast dzięki skorzystaniu z ekologicznych materiałów, projekt stał się bardziej zrównoważony, co wpisuje się w rosnące oczekiwania konsumentów dotyczące produktów przyjaznych dla środowiska.
Dodatkowo, Klient zyskał pełne wsparcie specjalistów, którzy dostosowali projekt do zmienionych warunków, zapewniając jednocześnie wysoką jakość i estetykę. Zaś finalnie kalendarz stał się nie tylko narzędziem do śledzenia czasu, ale również nośnikiem marki, prezentującym produkty w atrakcyjny sposób.