SZUKAJ

Główka spiralowana, wieloplanszowa

Główka spiralowana, wieloplanszowa w kalendarzu ściennym

Oprócz klasycznej główki wypukłej w kalendarzach dzielnych ciekawym rozwiązaniem jest propozycja z kilkoma główkami połączonymi na jednej spirali. Ilość główek jest definiowana naszymi preferencjami oraz założeniami projektowymi. Najczęściej Klienci wybierają cztery główki. Wtedy jedna przypada na jeden kwartał. Jeśli projekt nawiązuje do czterech pór roku jest to opcja idealna dla takiej liczby główek. Jeśli jednak projekt opiera się na innych założeniach, to ich liczbę określa ilość wybranych produktów i usług z oferty Klienta, które chce się zaprezentować. Może być ich sześć - wówczas każda przypada na 2 miesiące. Natomiast chcąc zaprezentować szeroki asortyment produktów, czy opowiedzieć historię firmy prezentując ciekawy materiał zdjęciowy - istnieje potrzeba wykorzystania nawet 12 plansz jakie mamy do dyspozycji w kalendarzu ściennym.

Wieloplanszowa spiralowana główka - prezentacja oferty firmy na kalendarzu

Pozytywnym aspektem posiadania w kalendarzu kilku główek jest możliwość decydowania, która z główek będzie nam towarzyszyła najdłużej. Dodatkową powierzchnię reklamową stanowią plecy kalendarza dzielnego. Mamy do dyspozycji zarówno wolne przestrzenie między kalendariami jak i dolną część, czyli tzw. śliniak, na którym można umieścić hasła, slogany, chwytliwe frazy, brandy oraz logotypy. Biorąc pod uwagę użyteczność i trwałość kalendarza jakiej oczekujemy przez cały rok, główki drukuje się na bardzo sztywnym kartonie ~ 300 g, jednostronnie w pełnym kolorze CMYK, dodatkowo zabezpiecza się je folią, która jednocześnie podkreśla walory wizualne główki. Do wyboru mamy folię błyszczącą lub matową, którą można dodatkowo uszlachetnić lakierem płaskim wybiórczym UV, lakierem piaskowym lub flokiem. Po skompletowaniu wszystkich główek i zespiralowaniu całość doklejana jest za pomocą mocnego kleju do pleców kalendarza jednodzielnego, trójdzielnego lub czterodzielnego. Warto kolor spirali dopasować do kolorystyki główki, koloru loga lub zachować ją w neutralnym białym lub srebrnym kolorze.

Bądź SMART! Dowiedz się jak

Wyślij wiadomość z tematem, który Cię interesuje, a nasz doradca umówi się z Tobą na rozmowę.

Szybki kontakt

Lubisz bezpośredni kontakt? My również.
Porozmawiajmy