SZUKAJ

Kalendarz firmowy jako skuteczny element brandingu

grafika 2 dobry kalendarz 2

Budowanie świadomości marki jest jednym z najtrudniejszych wyzwań stojącymi przed właścicielami firm. Bez dobrego brandingu sprzedaż produktów jest utrudniona, a  dotarcie do grupy docelowej znacząco ograniczone. Jednym z elementów brandingu są gadżety firmowe. Kiedy i jakie gadżety warto wybrać, aby przykuć uwagę otoczenia?

Kalendarz Firmowy – wizytówka firmy

Kalendarz firmowy to wciąż jeden z najczęściej wybieranych upominków firmowych. Łączy w sobie elegancję i funkcjonalność. Dzięki możliwości pełnej personalizacji sprawdza się jako doskonały nośnik reklamy.

Podstawą jest dobrze zaprojektowana okładka kalendarza. Obecnie rynek proponuje nam okładki wykonane z papieru z możliwością naniesienia dowolnej grafiki. Najlepszym sposobem na wyróżnienie się są autorskie realizacje.

Jedynie tak zaprojektowany terminarz  podarowany kontrahentom zapewni nie tylko całoroczną pamięć o swoim darczyńcy, ale będzie żywą reklamą wśród potencjalnych, nowych klientów.

Jaka reklama jest najskuteczniejsza? Taka, którą zauważa się każdego dnia. Dlatego kalendarze to niezmiennie doskonała forma brandingu – gwarantująca, że logotyp firmy będzie widoczny przez 365 dni w roku.

Podwójna korzyść

Słaba organizacja pracy, nieprzyjemna atmosfera, brak efektywności… to kilka z wielu czynników wpływających na rotację kadr. W obecnej sytuacji na rynku pracy, znacznie tańsze jest nagradzanie obecnych, a nie szukanie nowych specjalistów.

Firmy, które potrafią docenić pracowników, cieszą się nie tylko mniejszą fluktuacją kadr, ale również wyższymi wynikami finansowymi, niż ich konkurenci nieprzykładający uwagi do samopoczucia pracowników.

Pracownicy kochają drobne prezenty firmowe – postrzegają je jako przejaw wdzięczności za dobrą pracę. Inspirujące gadżety z logiem firmy nie tylko wpływają na motywację pracowników, ale również są zalążkiem trwałej relacji pracownika z pracodawcą. Taka sytuacja jest zaś korzystna dla obu stron.

Świadomy wizerunek

Materiał promocyjny na rozmowie rekrutacyjnej? Zdecydowanie tak. Gadżety wręczane podczas rekrutacji mają charakter stricte promocyjny, z tą różnicą, że prezentują miejsce pracy i pracodawcę, a nie przedsiębiorstwa.

Jeśli zależy nam na budowaniu świadomości i rozpoznawalności na rynku pracy, takie praktyki są niezwykle cenne. Upominek wręczony podczas udanej rozmowy kwalifikacyjnej będzie pewnego rodzaju nagrodą za poświęcony czas , który już na starcie zbuduje miłe skojarzenia z firmą.

Świadome kreowanie wizerunku jest niezwykle ważne. Dlatego warto zwrócić uwagę na dobór odpowiednich narzędzi prowadzących stworzenia pożądanego przez nas obrazu naszej firmy/marki.