SZUKAJ

Notesy z nadrukiem lub logo firmowym

notesy z nadrukiem logo

Notesy firmowe mają wiele praktycznych zastosowań – można je wykorzystać nie tylko do zapisywania pomysłów i ważnych informacji, ale też jako element identyfikacji wizualnej i promocji firmy. Jeśli jednak chcemy mieć pewność, że notes będzie efektywnym narzędziem marketingowym, zwiększającym rozpoznawalność naszej marki i zachęcającym do skorzystania z naszej oferty, koniecznie umieśćmy na nim logo, hasło reklamowe, stwórzmy autorską grafikę lub inną formę nadruku nawiązującą do działalności firmy, jej produktów lub usług. Indywidualnie spersonalizowana okładka przyciąga uwagę, a co za tym idzie – również wzbudza zainteresowanie tematem, do którego nawiązuje.

Co wyeksponować na okładce notesu firmowego?

Personalizacja okładki notesu firmowego jest niezwykle ważna, ponieważ to pierwsza rzecz, na jaką potencjalni odbiorcy przekazu reklamowego zwrócą swoją uwagę. Zaletą takiej okładki jest jej duża powierzchnia, która oferuje sporo wolnego miejsca na promocję naszej marki. Przystępując do projektu okładki nawiążmy jej tłem do kolorystyki charakterystycznej dla naszej firmy. Wyeksponujmy logo czy slogan na przodzie okładki poprzez tłoczenie. Zdecydujmy się na umiejscowienie i powiększenie sygnetu z firmowego znaku, który utkwi w pamięci odbiorcy. Przy okazji, zachęcamy do zapoznania się z materiałem poświęconemu tłoczeniu wielkopowierzchniowemu na okładkach z ekoskóry z możliwością termoprzebarwienia.

Wybierając formę drukowanej okładki stwórzmy własnoręcznie zaprojektowaną grafikę. Przy tej formie mamy do zagospodarowanie jeszcze większą powierzchnię na stworzenie skutecznego przekazu do Klienta.

“Z roku na rok zauważamy wzrost popularności oprawy papierowej wśród naszych Klientów” – mówi koordynator produkcji Ewa Gruszczyk, która realizuje zamówienia dla marki dobrekalendarze.pl. – “W obrębie tego rodzaju oprawy mamy naprawdę duże możliwości. Jedną z nich jest nasza linia liquid metal. Decydując się na ten rodzaj okładki postawmy na stonowane, proste tło, które skupi się na promocji naszego produktu. Natomiast resztę uzupełnijmy możliwościami jakie daje nam sam liquid metal, a proszę mi uwierzyć, efekt będzie spektakularny. W tym przypadku, jeśli zależy nam na przykuciu uwagi, to gwarantuję, że skuteczność będzie na poziomie 100%”.

Okładka ze zdobieniem liquid metal

Co wyeksponować na stronach notesu firmowego?

Strony notesu firmowego muszą być przede wszystkim funkcjonalne. Powinny oferować wiele miejsca na sporządzanie notatek, co ogranicza nam możliwości na reklamę. To jednak wcale nie znaczy, że musimy zrezygnować z reklamy w tym miejscu. Na kartach notesu, chociażby w ich rogach, możemy umieścić niewielkich rozmiarów elementy identyfikacyjne firmy, na przykład jej nazwę lub logo. Na każdej stronie wkomponujmy subtelny sygnet firmy w postaci znaku wodnego. Warto to zrobić, ponieważ wtedy każda kartka wyrwana z notesu i wręczona komuś wraz z zapisanymi na niej ważnymi informacjami będzie wciąż zawierać nasz krótki komunikat reklamowy. Pamiętajmy, że środek notesu zawsze można wzbogacić o inne elementy jak wyklejki, wklejki, indywidualne pierwsze strony bloku czy zakładkę, na której wydrukujemy ciekawe informacje o naszej firmie, którymi chcemy się podzielić z odbiorcami (np. jubileusz, nowy produkt, usługa czy event, który czeka nasze przedsiębiorstwo). Do tego wszystkiego dodajmy indywidualną tasiemkę, która wzbogaci funkcjonalność notesu.

Różnorodne eko dodatki

O czym pamiętać wybierając nadruk na notes firmowy?

Pamiętajmy o tym, że nadruk na notesie firmowym powinien skutecznie przykuwać wzrok, ale przy tym nie może kłuć w oczy. Zrezygnujmy więc z krzykliwej kolorystyki, pstrokatych wzorów i prowokacyjnych haseł. Warto ograniczyć liczbę dodatków, dzięki czemu notes zyska bardziej profesjonalny i elegancki wygląd. W końcu o wiele lepiej prezentuje się minimalistyczny notatnik z jednym lub dwoma elementami zdobniczymi nawiązującymi do działalności firmy, niż notatnik zapełniony po brzegi reklamą, który wzbudzi negatywne skojarzenia z naszą marką.