SZUKAJ

Zmysłowa reklama

Na co dzień musisz walczyć o uwagę odbiorców, starasz się przyciągnąć ich spojrzenia, zainteresować swoim produktem. Masz dość typowych zdobień i klasycznych uszlachetnień? Mamy dla Ciebie coś nowego!

Wzrok i dotyk – fundamenty marketingu sensorycznego

Bez względu na to, czy kupujesz coś przez internet, czy snujesz się leniwie po galerii handlowej, a może składasz zamówienie na setki sztuk danego produktu, to w głównej mierze o Twoim wyborze (i każdego innego klienta) decydują głównie dwa zmysły: wzrok i dotyk. W świecie nowoczesnych technologii trudno o znalezienie takiego uszlachetnienia, które by było oryginalne, a jednocześnie nie zbyt skomplikowane. Rzucało się w oczy, ale nie było przesadzone, eleganckie, ale i ogólnodostępne. Wydaje się to wszystko zbyt skomplikowana? Niekoniecznie! Nasze nowe uszlachetnienie papieru Liquid Metal pozwala na osiągnięcie wszystkich tych efektów.

Czym jest Liqud Metal?

Jest to technika uszlachetnienia wykonywana cyfrowo. Można nią powlekać druk zarówno w technice offsetowej, jak i cyfrowej, a także pozwala w tym przypadku na druk kolorami Pantone. Oznacza to, że jednocześnie jest możliwość zachowania spójności kolorów i znaków firmowych z tymi ciekawymi uszlachetnieniami, jeśli klient ma takie życzenie.

Teoria brzmi mało zrozumiale? Tak naprawdę to technika, dzięki której na Twoich materiałach, kalendarzach, pudełkach, wizytówkach czy czymkolwiek, co tylko będziesz chciał uszlachetnić, będziesz mógł pokryć złotym lub srebrnym kolorem. Wyobraź sobie swoją wizytówkę ze srebrnymi literami na ciemnym tle. Albo jasne zaproszenia ze złoconymi literami na wspaniałą galę – oczywiście Twojej firmy. Hmmm, jak niewiele trzeba, żeby podnieść swój prestiż… No dobrze, nawet, jeśli to nie takie proste, to na pewno pomoże w osiągnięciu tego celu.

Prestiż to nie wszystko

Mówią, że nie wszystko złoto, co się świeci – i jest to prawda. Dlatego uszlachetnienie Liquid Metal to nie tylko piękny wygląd i elegancja sama w sobie. Może być to też genialna pomoc, dla… niewidomych! Dzięki tej technice istnieje możliwość wykonania oznaczeń i personalizacji językiem Braille’a. Tekst wykonany tą techniką jest bardziej odporny na uszkodzenia. Dzięki temu możesz otworzyć się na potrzeby kolejnych odbiorców! Zwłaszcza, że w walce o estetykę produktów często zapomina się o ich uniwersalności i funkcjonalności. A ty możesz mieć to wszystko i wszystko to zaoferować swoim klientom.

Liquid metal i jeszcze „to coś”

Technikę liquid metal da się połączyć także z innymi naszymi uszlachetnieniami, np. lakierem wypukłym lub matowy lakier. Można zadać lakier rastrowy,czyli wykonany z bitmapy. Dodatkową możliwością jest także położenie lakieru na już położonej folii uszlachetniającej co w lepszym stopniu zabezpiecza te elementy przed rysowaniem się w trakcie użytkowania.

Zainteresowany? Pobierz nasz KATALOG na 2020 rok lub sprawdź dostępne WZORY TERMINARZY z wykorzystaniem techniki liquid metal!