SZUKAJ

Terminarz firmowy: jakie kroki powinieneś zaplanować?

kalendarz książkowy dla firm

Terminarz firmowy to jeden z popularniejszych gadżetów, jakie firmy zamawiają dla swoich pracowników czy też klientów. Jest wiele możliwości wykonania terminarza firmowego. I niewątpliwie jest to bardzo praktyczny gadżet. Zanim jednak zamówisz terminarz firmowy, powinieneś zapoznać się z kilkoma krokami, które ułatwią Ci cały proces.

Krok 1: dla kogo zamawiasz?

Przede wszystkim powinieneś się zastanowić, komu będziesz wręczać swoje terminarze. To kluczowe bowiem grupa docelowa może być różna, a wraz z nią jej oczekiwania. Terminarze dla pracowników nie muszą zawierać zbyt dużo informacji o firmie, bo przecież są jej częścią. Znają firmę i jej najważniejsze fakty.
 
Inaczej jest z Twoimi klientami, którzy znają część Twojej firmy. Często większość klientów kojarzy Cię z konkretnych produktów, usług czy rozwiązań. Mogą nie znać wszystkich możliwości i warto je im przedstawić. Dzięki wklejkom reklamowym możesz zawrzeć informacje o swoich top produktach, bestsellerach czy całej linii produktowej. Dzięki temu możesz zapewnić sobie świetny x-sell.
 
terminarz firmowy krok po kroku
Przykład realizacji terminarza dziennego w formacie A5, okładka papierowa z lakierem UV.

Krok 2: wybierz okładkę

Jako producent kalendarzy oferujemy kilka rodzajów terminarzy.  Zależy to w głównej mierze, od tego do kogo kierujesz swój terminarz oraz jakie masz oczekiwania. Możesz wybrać jedną z proponowanych linii:
  • Kreacja – okładki wykonane są z papieru. Możliwy jest indywidualny zadruk, dzięki któremu Twoje terminarze staną się niepowtarzalne i całkowicie spersonalizowane. Okładki te uszlachetnimy folią matową i dodamy do niej lakier UV, 3D lub piaskowy. Uszlachetnienia okładki wyróżnią Twój projekt i podkreślą jego najważniejsze elementy.
  • Liquid Metal – tutaj również terminarz firmowy posiada okładkę papierową. Jednak w ramach uszlachetnienia możesz wybrać metalizowaną folię wypukłą. Wyglądem przypomina to Hot Stamping, ale nie trzeba wykonywać do tego indywidualnej matrycy. Lakier nanosi się w postaci maski lakieru i nakłada na konkretne miejsca. Efektowne rozwiązanie z pewnością przypadnie do gustu wszystkim tym, którzy oczekują innowacyjnych rozwiązań w zakresie autorskich projektów.
  • Eko – linia stworzona, aby wspierać biznesowe eko działania. Szeroki wybór okładek w ramach linii Eko, powoduje, że każdy znajdzie coś dla siebie. Od naturalnego płótna czy lnu do papierów z certyfikatem FSC.
  • Klasyka – dedykowana dla tych, którzy cenią klasykę i uniwersalność. Okładki wykonane z ekoskóry są trwałe i sprawdzą się w miejscach, w których panują trudniejsze warunki. Możesz sam wybrać, w jakim rodzaju okleiny i kolorze wykonamy terminarze dla Ciebie.
  • Ornament – okładki wykonane z ekoskóry i dodatkowo przetłoczone matrycą wielkopowierzchniową. Może ona nawiązywać do Twojego sygnetu, key visualu lub elementu, z którym kojarzą Cię Twoi klienci.
  • Kreacja UV – to połączenie ultratrwałej okładki skóropodobnej i autorskiego nadruku na niej. W tym przypadku, wybierając dedykowaną okleinę pod nadruk, uzyskasz znacznie więcej niż tłoczenie na sucho. Możliwość zastosowania firmowych barw i grafiki firmowej to świetny sposób na wyróżnienie Twoich terminarzy!
  • Duo – okładki wykonane z dwóch lub trzech rodzajów oklein. Wybierz wzór łączenia okładek, wskaż rodzaje oklein i kolory i ciesz się okładką wykonaną z kreatywnym pomysłem.
 

Krok 3: wybierz format i układ bloku

Zanim złożysz zamówienie, zastanów się jaki format i układ bloku wybrać. Do wyboru masz kilka możliwości. W zakresie formatu możesz wybrać: A5, A4 lub pośredni B5. Każdy z nich występuje w układzie dziennym. Oznacza to, że każdy dzień jest na osobnej stronie (sobota i niedziela razem).
 
Jeśli nie potrzebujesz dużo miejsca na notatki, wybierz układ tygodniowy (cały tydzień na rozkładówce) lub tygodniowo-notatnikowy (po lewej stronie masz cały tydzień, a po prawej miejsce na notatki).
 
Zdecydowanie dwa ostatnio wymienione układy bloku, to też lżejszy terminarz. Tym samym lżejsza torba. Niemniej, jednak jeśli planujesz rozdać terminarz handlowcom, to będą oni zadowoleni z terminarza w układzie dziennym. Zapewni im to wystarczająco dużo miejsca na notatki każdego dnia.
 
Dla tych najbardziej wymagających jest możliwość wydrukowania bloków indywidualnych. Masz całkowitą możliwość ich indywidualizacji. Możemy dla Ciebie złożyć taki blok lub możesz przesłać gotowy plik. Istnieje też możliwość, aby podmienić kolory w bloku na Twoje firmowe.
blok dzienny w kalendarzu książkowym
Przykład bloku w układzie dziennym.
blok tygodniowo-notatnikowy w terminarzu
Layout bloku tygodniowo-notatnikowego.
układ tygodniowy, terminarz firmowy
Przykład bloku tygodniowego.
 
 

Krok 4: wybierz dodatek do okładki

Jesteś już prawie na końcu. Wybrałeś już okładkę, format i układ bloku. Twój terminarz firmowy będzie jeszcze bardziej spersonalizowany jeśli dodasz do niego dodatki. Jako pierwsze przedstawimy Ci dodatki do okładki. Jest ich całe mnóstwo! Najpopularniejsze dodatki do okładek to: gumka zamykająca, miejsce na długopis, finochromy w postaci logo lub roku. Pamiętaj jednak, że jest ich znacznie więcej:
  • znacznik na gumkę (metalowy, plastikowy lub eko),
  • tłoczenie folią,
  • znacznik żelowy,
  • zapięcie na magnes.

 

Krok 5: wybierz dodatek do bloku

Znasz już naszą ofertę w zakresie dodatków do okładki, zatem czas na dodatki do bloku! Zdecydowanie największą popularnością cieszy się wyklejka (łączenie bloku z okładką: przednia i tylna). Wklejka reklamowa oraz tasiemka indywidualna to również popularne dodatki do bloku. Część klientów wybiera również kopertę papierową, wkładkę reklamową, zakładki magnetyczne lub metalowe. Szczególnym rodzajem personalizacji jest barwienie brzegów lub ich zadruk. Każdy z wyżej wymienionych elementów można dowolnie personalizować. Wybierać kształty lub kolory.

Mamy nadzieję, że sprawnie przeprowadziliśmy Cię przez kolejne kroki powstawania terminarza firmowego. Dzięki czemu teraz już będziesz wiedział, jakie masz możliwości, a Twój terminarz firmowy będzie niezwykły i niepowtarzalny.