SZUKAJ

Set kalendarzy w Twojej firmie! Zestawy podbijają serca klientów

zestaw kalendarzy

Nie tylko koniec roku oznacza wręczanie prezentów kontrahentom czy partnerom biznesowym. Jest bowiem wiele dni w nowym roku, które wymagają tego samego – obdarowania kogoś bliskiego. Dlatego też zlecając wykonanie kalendarza, warto odpowiednio przemyśleć jego personalizację. Odpowiedni bowiem projekt zostanie zapamiętany, a także stanie się bazą dla pozostałych elementów zestawu, takich jak notes czy kalendarz biurkowy.

Zestaw kalendarzy – doskonały prezent firmowy

Zindywidualizowany zestaw kalendarzy to prezent, który jest strzałem w dziesiątkę. Dlaczego? Ponieważ jest niezwykle praktyczny. Potrzeba zerknięcia w kalendarz może przytrafić się każdemu, w każdej sytuacji i w każdym miesiącu w ciągu całego roku. Umówienie spotkania biznesowego, zaplanowanie urlopu, wizyty u lekarza czy ważnej konferencji – to tylko jedne z wielu przykładów na to, jak bardzo praktyczny jest właśnie kalendarz.

Zestaw kalendarzy firmowych jest zatem idealnym prezentem nie tylko dla pracowników na koniec roku. Jest to również doskonałe podziękowanie dla kontrahentów czy partnerów biznesowych. Co więcej, elegancki, prezentowy set nie musi się składać wyłącznie z samych kalendarzy. Obok nich może się bowiem znaleźć notes, długopis czy też inny dodatek elektroniczny czy ceramiczny.

 

Zestaw kalendarzy – Twoja szansa na reklamę przez 365 dni w roku!

Jak już przeczytałeś we wstępie – dobrze zaprojektowany kalendarz (a więc zgodny z Twoją identyfikacją wizualną) jest doskonałym narzędziem marketingowym. Odpowiednio przemyślany staje się zapamiętywany, co oznacza, że działa na Twój wizerunek przez 365 dni w roku. Noszony na ważne spotkania kalendarz książkowy przykuwa uwagę wielu i de facto nieodpłatnie szerzy wieść o firmie. Ot taki niepozorny prezent, który bywa na kilku ważnych spotkaniach Twoich klientów w ciągu całego roku.

Choć kalendarz to główny element firmowego zestawu prezentowego, to nie zawsze musi on być książkowy. Do wyboru mamy bowiem kilka rodzajów kalendarzy: począwszy od kalendarzy ściennych, przez książkowe, biurkowe, wieloplanszowe aż po ścienne planery. Nie bez przyczyny jednak za jedne z najpopularniejszych uznaje się kalendarze książkowe.  Łączą one bowiem w sobie zalety przenośnych gadżetów umożliwiających sprawdzenie daty i planowanie działań z atutami notesów, w których możemy zapisywać ważne informacje.

Co to oznacza? Tylko tyle, że w kalendarzu książkowym nie tylko zaznaczymy interesującą nas datę, ale też zapiszemy adres, dane kontaktowe czy godzinę spotkania. Z takim gadżetem zwyczajnie nic nam nie umknie, gdyż zawsze mamy go pod ręką (czy to w biurze czy na mieście w torebce lub w neseserze).  

zestaw kalendarza książkowego i trójdzielnegozobacz pełną realizację

set kalendarzy firmowych
Zamawiając kalendarz książkowy zawsze możesz rozszerzyć projekt graficzny na inne materiały reklamowe. W ramach jednego zestawu ze spójną grafiką możesz zrealizować kalendarz biurkowy, kubek czy nawet teczkę ofertową.

Firmowy zestaw kalendarzy – dowolność personalizacji

Aby kalendarz książkowy był skutecznym narzędziem marketingowym, musisz go dobrze zaplanować. Personalizację zacznij więc od bloku, gdzie zdecydujesz: jaki będzie układ (dzienny/tygodniowy), a także czy znajdą się w nim różne wklejki reklamowe (np. na temat funkcjonowania czy historii Twojej firmy).

Dopiero w kolejnym kroku możesz przejść do okładki, która (jak już wiesz) musi być zgodna z identyfikacją wizualną Twojej firmy. Dobrze też, gdy jest ona spójna z charakterem jej działalności.

Decydując się na okładkę, możesz wybierać spośród następujących linii:

  • „Kreacja”idealna dla podkreślenia nowoczesności, poprzez nietuzinkowe dodatki,
  • „Klasyka” – dla lubiących dobre i sprawdzone rozwiązania,
  • „Liquid Metal” – w punkt dla innowacyjnych i ekskluzywnych marek,
  • „Duo” – dla nieoczywistych rozwiązań, łamiących wszelkie schematy,
  • „Eko” – dla firm, którym nie jest obojętny los naszej planety.

 

Dodatki – ostatni element układanki

Ostatnim elementem, który możesz (ale nie musisz) brać pod uwagę – to dodatki. Dobrze jest jednak się na nie zdecydować, gdyż jeszcze bardziej wpływają na wyróżnienie się Twojego produktu. Co możemy Ci zaoferować w tej kwestii? Barwione brzegi bloku, znacznik na gumce (eko bądź metalowy) czy tłoczone logo. Możesz też dodać swoim produktom nieco więcej praktyczności i wyposażyć swój kalendarz w szlufkę na długopis, kieszonkę na wizytówki czy zakładkę z karteczkami indeksującymi.

Jeśli jednak wiesz, że Twoi klienci czy też kontrahenci lubią nowoczesne rozwiązania, to mamy dla Ciebie coś jeszcze. Swój kalendarz możesz bowiem wyposażyć w chip NFC, który okaże się świetnym kompromisem pomiędzy kalendarzem a smartfonem. Chipy NFC to prawdziwy przełom na rynku, który umożliwia linkowanie z kalendarza do każdego miejsca w sieci. Planujesz ważny event, zmieniasz siedzibę, tworzysz nową stronę albo wprowadzasz nowy produkt? Chip NFC to idealny nośnik dla takich informacji, dlatego weź go pod uwagę w trakcie personalizacji.

Pamiętaj, że wszystko, na co się zdecydujesz w przypadku kalendarza książkowego, musi być również przeniesione na pozostałe elementy zestawu (a więc np. na kalendarz biurkowy czy notes). Chodzi tu głównie o wybór linii przy okazji wyboru okładki, a także rodzaj papieru. Z kolei, gdy Twój zestaw zawiera też notes – pamiętaj, by i on miał podobne dodatki, co kalendarz książkowy. Notes również możesz wyposażyć w chip NFC, z tym że może on np. linkować już do innego miejsca.

terminarz z chipem NFC

 

Podsumowanie

Jak widzisz firmowe zestawy kalendarzy to niezwykle praktyczny gadżet. Sprawdzi się on nie tylko w Twojej firmie, ale i z powodzeniem odnajdzie się w biurach Twoich klientów. Ułatwi im bowiem organizację i planowanie, a Tobie zapewni darmową reklamę. Pamiętaj jednak, aby każdy z elementów takiego zestawu (np. kalendarz książkowy, kalendarz ścienny, kalendarz biurkowy) był spójny z identyfikacją wizualną Twojej firmy. W przeciwnym razie nie zostanie on zapamiętany i wówczas – spełni tylko swoją podstawową funkcję.