Jak uzyskać wyjątkowy charakter wnętrza kalendarza książkowego?
Terminarze firmowe w specjalnym wydaniu? Zależy Ci na wyjątkowym charakterze wnętrza Twojego kalendarza książkowego? Chciałbyś, aby środek terminarza był spójny z firmową identyfikacją wizualną? Jeśli zadałeś sobie chociaż jedno pytanie z powyższych to mamy coś dla Ciebie: poddruk w bloku. O tym co to jest, kiedy warto zastosować i kiedy możesz z tego skorzystać, znajdziesz w poniższym artykule.
Postaw na kolorystykę firmową
Wiele firm jest bardzo przywiązanych do swojej kolorystyki firmowej. Dbają, aby wszystkie sygnowane ich marką materiały były spójne nie tylko wizerunkowo, lecz również kolorystycznie.
Co zrobić w przypadku kiedy zamawiana przez nas ilość terminarzy nie jest na tyle duża, aby uruchomić indywidualną produkcję ? Rozwiązaniem może być oferta dobrekalendarze.pl, a mianowicie poddruk w bloku. Zamawiając odpowiednio wcześnie, masz wpływ na to, jak będzie wyglądać wnętrze Twojego terminarza. Jedną z takich możliwości jest zamiana kolorystyki bloku na Twoje firmowe barwy.
I w taki sposób zamiast przykładowo bloku szaro-bordowego możemy mieć druk szaro-żółty jak firma HSH Chemie.
Logo w środku terminarza
Wybierając opcję personalizacji środków terminarzy, jakim jest poddruk w bloku, możesz również nanieść logo na karty kalendarza.
W szczególności jeśli niebawem Twoja firma będzie obchodzić jubileusz. Przykładem jest tu realizacja dla firmy Nitroerg czy też SIG. Inną opcją jest wdrukowanie adresu strony www.
Możesz również zastosować element zaskoczenia w postaci dedykacji, informacji z okazji ważnego dnia Twojej firmy lub branży. Mogą być to również ważne informacje dla pracowników lub klientów.
Wybierając opcję druku loga, możesz również wykonać go w sposób bardzo delikatny, na przykład w formie znaku wodnego.
Poddruk w bloku to możliwość co znajdzie się w Twoim terminarzu. Jeśli cenisz sobie motywowanie pracowników lub historię Twojej firmy możesz umieścić taki wpis w konkretnej dacie. Z pewnością każdy, kto otworzy kalendarz na tym dniu, spojrzy na umieszczoną tam dodatkową informację.
Indywidualna wkładka reklamowa
Kolejnym przykładem personalizacji środka są tak zwane legi. To nic innego jak wkładka reklamowa, która może liczyć od 8 do nawet 32 stron. Dzięki takiej personalizacji możemy w naszym terminarzu zamieścić folder z naszymi produktami. Mogą to być tabele z ważnymi wyliczeniami czy też dane techniczne produktów. Dzięki takiemu rozwiązaniu osoba otrzyma nie tylko terminarz, ale również dodatkową zawartość merytoryczną. Pomoże ona w pracy codziennej dla pracowników i klientów. Najważniejsze informacje będą zawsze pod ręką!
Jeszcze inną formą personalizacji, którą można zrobić na wczesnym etapie to są wklejki reklamowe. Jeśli planujesz ich dużą ilość zdecydowanie lepiej zlecić to razem z drukiem bloków, aby stanowiły integralną jego część. Mowa tutaj o ilościach 12 wklejek i więcej. Wówczas możesz umieścić takie wklejki na początku każdego miesiąca.
Zgłaszając się do nas, możesz bardzo mocno spersonalizować Twój produkt. Od okładki poprzez indywidualne wyklejki, zmianę kolorystyki bloku, wkładki reklamowe czy też wklejki reklamowe. Jeśli myślisz o wyjątkowym charakterze Twojego terminarza, koniecznie zrób to do końca maja.