Terminarz i notes – para idealna. Pokaż się konkurencji razy dwa!
Są tacy, to nie żart, dla których terminarz bez notesu jest mało wart! A tak na poważnie już nie parafrazując naszych szlagierów – terminarz z blokiem notatkowym, tygodniowo-notatnikowym czy klasyczny terminarz książkowy i notes osobno? To pytanie zadaje sobie większość marketingowców przy wyborze materiałów promocyjnych firmy. Dziś opowiemy Wam o parze idealnej – notes & terminarz.
Najlepsze gadżety reklamowe
Kalendarze, terminarze i notesy to nie tylko artykuły biurowe niezbędne w każdej firmie, ale również popularne i praktyczne gadżety reklamowe. Jeżeli zależy Ci na niedrogiej i nienachalnej, a przy tym skutecznej reklamie, sprezentuj swoim klientom nowoczesne, funkcjonalne i odpowiednio spersonalizowane akcesoria piśmiennicze. Najlepiej jeśli będą je mogli mieć zawsze przy sobie. To one sprawią, że Twoja firma będzie im się kojarzyć z profesjonalizmem, solidnością i elegancją. Kalendarze, terminarze i notesy mogą być świetnym rozwiązaniem marketingowym zarówno w przypadku mniejszych, jak i większych firm. Doskonale sprawdzają się właściwie w każdej branży i są postrzegane jako mile widziany upominek.
Grunt to oryginalność
– Jedną z najważniejszych cech, jaką powinny posiadać gadżety reklamowe, jest oryginalność i ponadczasowość. – mówi Agnieszka Guzik-Stępniewska, Manager zespołu DobreKalendarze.pl – Dobry projekt cieszy oczy latami, sztampowy zostaje zapomniany w mgnieniu oka. Okładki terminarzy i notesów nie muszą ograniczać się do zwykłej jednokolorowej powierzchni z wytłoczonym logo czy rokiem. Dzięki szerokiej gamie materiałów na okleiny oraz nietuzinkowym wykończeniom (np. druk UV bezpośrednio na okleinach skóropodobnych, uszlachetnienie liquid metal czy lakier wypukły 3D, dodatkom eko wycinanym z drewnianej sklejki i nie tylko) nasze gadżety wyraźnie wyróżniają się na tle konkurencji.
Wewnątrz również nie musi być szaro i banalnie. Terminarze mogą posiadać bloki z układem tygodniowym i stronami notatnikowymi w jednym. Inna opcja to terminarz z układem dziennym i osobny dodatek w postaci notesu w linie czy kratkę. Na każdej stronie kalendarza istnieje możliwość wykonania poddruku własnego logo czy hasła reklamowego. Można też wykonać zupełnie indywidualny, autorski blok z ciekawymi cytatami, rysunkami satyrycznymi związanymi z branżą.
Im bardziej oryginalny będzie prezent dla klienta, tym większe wywrze na nim wrażenie i zostanie zapamiętany. Na szczęście bogata oferta personalizacji terminarzy książkowych i notesów daje nieograniczone możliwości w zakresie kreowania ich wyglądu i dostosowywania każdego parametru do indywidualnych potrzeb i preferencji. Wybierać można spośród różnorodnego wzornictwa, formatów, materiałów, a także technologii wykonania i zastosowanych innowacyjnych rozwiązań. Z tych ostatnich warto wymienić chociażby metalizowane prestiżowe okładki z efektem trójwymiarowości, które sprawiają wrażenie opływających luksusem. Są też oprawy pokryte folią velvet i lakierem wybiórczym 3D UV zapewniające wysoką trwałość i przyjemne doświadczenia dotykowe. Personalizując terminarze i notesy reklamowe możesz postawić na nowoczesność i efektywność lub klasyczną elegancję i estetykę. Możesz też wybrać uniwersalny design zmyślnie łączący oba te trendy stylizacyjne. Ważne, aby przykuć uwagę klienta i wzbudzić w nim pozytywne skojarzenia z firmą lub marką.
Dobra jakość zawsze w cenie
Jeżeli zależy Ci na tym, aby klienci utożsamiali Twoją firmę nie tylko z oryginalnością, elegancją i nowoczesnością, ale też rzetelnością i solidnością, pamiętaj, że dobra jakość terminarzy i notesów reklamowych jest równie ważna, co ich wygląd. Dlatego wybieraj zawsze najwyższej jakości materiały – szczególnie oprawy muszą być trwałe, odporne na uszkodzenia, zarysowania i zabrudzenia. Ważne są również tłoczenia z wykorzystaniem profesjonalnie wykonanych matryc.
W ostatnim czasie rośnie społeczna świadomość ekologiczna, więc warto pomyśleć o terminarzach i notesach produkowanych z wykorzystaniem ekosurowców. Oczywiście dodatki np. znaczniki na gumkę wycinane ze sklejki również mogą być ekologiczne. Możesz pogłębić efekt umieszczając na ekologicznych dodatkach ekologiczne treści i hasła. Inne rozwiązanie to umieszczenie w bloku wklejki czy poddruków z treściami edukującymi w obszarze ekologii i zrównoważonego rozwoju. Możesz w treściach podkreślić jak Twoja firma dba o to, aby zostawić jak najmniejszy ślad w przyrodzie po swojej działalności. Z pewnością przypadną one do gustu Twoim klientom, podziękuje Ci za nie również Matka Natura.